Konferencja „ Marketing produktów rolnych, tradycyjnych i regionalnych w ramach sprzedaży bezpośredniej, dostaw bezpośrednich i rolniczego handlu detalicznego”

W  dniach 02-03 października 2018 r. w Centrum Kongresów  i Rekreacji „Orle Gniazdo” w Szczyrku,  odbyła się konferencja nt: „ Marketing produktów rolnych, tradycyjnych i regionalnych  w ramach sprzedaży bezpośredniej, dostaw bezpośrednich i rolniczego handlu detalicznego”.

Została ona zorganizowana wspólnie przez Województwo Śląskie i Śląską Izbę Rolniczą, na mocy podpisanego Porozumienia z dnia 5 lipca 2018 roku.

W trakcie Konferencji,  stu osiemdziesięciu uczestników, zapoznało się ze szczególnymi rodzajami marketingu wykorzystywanymi przy promocji produktów regionalnych, marketingiem i promocją wspólnej marki  i podejściem biznesowym, działalnością kooperatyw spożywczych na przykładzie Gliwickiej Kooperatywy Spożywczej „Tomata” oraz Targiem na Zielonym - budującym bezpośrednie relacje między lokalnymi producentami żywności, a konsumentami  w Gliwicach”.

Na zakończenie pierwszego dnia konferencji, swoimi doświadczeniami w zakresie związanym z tematem Konferencji, podzielił się ze słuchaczami pan Josef Kondela z Orawskiej Izby Rolno – Spożywczej

Drugi dzień Konferencji rozpoczął wykład  pn. „Dobre praktyki, współpraca i najlepsze formy sprzedaży bezpośredniej”. W dalszej kolejności omówione zostały „Systemy ochrony produktów regionalnych, tradycyjnych  i ekologicznych”  oraz „Aktualna sytuacja w zakresie rozwoju produktu regionalnego i lokalnego w województwie śląskim”.

2018 - Śląska izba rolnicza. Wszelkie prawa zastrzeżone. Joomla Templates.